måndag, april 11, 2011

Ducktales

Idag när jag och Rebecca la oss vid poolen upptäckte vi att vi inte var ensamma. I poolen hade nämligen två änder landat från sin flygtur.


De var även uppe och sprang emellanåt och skrämde livet ur Rebecca haha ;)

Men som tur är dök de ner i poolen igen.


Jag matade dem med flingor som Kyle, som bor i lägenheten bredvid poolen, hämtade haha. Vi tänkte att nu kommer de väl bosätta sig här, men så fort Kyle hoppade i poolen flög de sin kos. De blev väl livrädda stackarna. Jag kan ju säga som så att jag tänker absolut inte hoppa i den där poolen innan jag ser att den blivit ordentligt städad ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

eew är mer på ditt spår, skulle inte heller bada innan jag visste att den var ordentligt städad, sen skulle jag iofs inte ens våga närma mig dem då de flaxar...

Ida sa...

Usch då! Men vatten som vatten tänkte de nog =) Haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...