fredag, mars 04, 2011

I'm bad...

Inga inlägg på två dagar... I'm a bad, bad blogger. Sorry ;) Har egentligen ingen anledning förutom att jag inte haft något att skriva om. Igår var det lite varmare igen, härligt! Dock inget poolväder. Gårdagen bestod av promenad till och från Whole Foods på Wilshire Blvd (totalt 60min), promenad till och från skolan (30 min) och sen på eftermiddagen blev det en promenad till Ralphs och hem igen (30 min) och ett gymbesök på 50 min. Alltså två timmars promenad och 50 min på gymmet. Inte så illa, jag kanske inte är så bad ändå utan faktiskt ganska så bra ;)

Solen lyser och det regnar inte, sånt måste fotas ;)

Igår kväll blev det även en spontantur upp till Q's (bar) i West L.A. Riktigt trevlig kväll måste jag säga. Ett inlägg om detta kommer senare.

Hoppas ni har en mysig fredag! Love!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...