lördag, mars 05, 2011

Q's

Igår blev det som sagt en spontantur upp till West L.A. och utgång på Q's. Emelie och Malins roomie Mai, som jag då inte hade träffat, skulle till Q's så Emelie fixade en playdate mellan oss haha. Emelie vet att jag hängde en himla massa på Brennans sist jag var här och då Q's är lite liknande så trodde hon att jag skulle gilla stället och att jag och Mai skulle komma överens. En klasskompis till Mai kom dit med. Det blev en kul kväll. Lite roligare killar där än i Hollywood måste jag nog säga ;) Känns som att Q's (och folket där) är lite mer min stil på nåt sätt, det är mer avslappnat än i Hollywood, även om jag gärna går ut i Hollywood emellanåt med.

Jag och Mai! Det var ju tur att jag plattade mitt hår eller vad ;)

Jag, Sarah (som vi träffade på 'damernas' och som bjöd in oss till att spela biljard med henne och hennes date haha), Mai och Eva (Mais klasskompis).

Hmm vet inte riktigt vad jag ska säga om denna bild haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha roligt med en avslappnad utekväll! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...