fredag, mars 18, 2011

St Patrick's Day

Ja igår var det St Patrick's Day och den skulle givetvis firas på Brennan's i Marina del Rey hade jag bestämt. Jag och Rebecca pyntade lite fint här hemma och sen blev det förfest. Dock bangade alla vi bjudit utom Mai. Fast vi hade lika kul för det!


För att spara pengar tänkte vi åka buss till Brennan's, men efter att ha väntat ett tag i korsningen Pico/Lincoln haffade vi en taxi. Väl framme var det superlång kö och vi hann väl ungefär ställa oss i kön innan bussen vi tänkte åkt med susade förbi haha, men sån tur har man väl alltid eller ;)

Efter kanske 30 min kom vi i alla fall äntligen in på Brennan's. Det var lite som att återse en kär gammal vän, förutom det faktum att det var sjuukt mycket folk och en massa öl på golvet etc. Men om jag får med mig nån dit igen så kommer det bli fler besök på Brennan's. Turtle Race Thursdays rock, även om jag faktiskt aldrig sett ett enda Turtle Race :)


Jag och Rebecca hittade förresten ett gäng snygga killar på dansgolvet som vi spanade på, vi döpte dem till Jihdes gäng då Rebeccas span var lite lik Peter Jihde haha. Jag funderade på att gå fram och ge mitt nummer till hans polare, men feg som jag är så bangade jag givetvis. Nyårslöfte nästa år: Att bli modigare? Eller ska man våga ta tag i det redan nu?!

Love!

3 kommentarer:

Anonym sa...

NU :) /Angela

Anonym sa...

Do it!! Do it!! /Kristina

Anonym sa...

NU inget att diskutera kvinna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...