torsdag, mars 10, 2011

Disturbing Neighbours

Idag har jag förresten lämnat klagomål i receptionen angående grannarna ovanför. I natt höll mannen (som är jobbigast) på att sjunga/nynna mellan kl 1.30-3.00, vet inte om han fortsatte sen för jag somnade. Jag råkade i min ilska väcka stackars Rebecca när jag knackade hårt i väggen för att få dem att förstå att de skulle va tysta. Knackningen var dessutom totalt onödig för de fattade inte vinken. Så idag sa jag till i receptionen, hon som jobbar där (och alltid är extremely busy) sa att hon skulle skicka ett brev till dem så jag hoppas verkligen hon gör det för det är inte första gången grannarna hållt på såhär. Kan förresten tillägga att vi hör ALLT de gör i sitt sovrum och att deras säng knarrar som satan. De har säkert trevligt, men det är mindre trevligt för oss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker de ska vräka dem, nån måtta får det fan vara!

Sanna sa...

Det hade gjort mig överlycklig :)

Madeleine sa...

Vi hade grannar ovanför oss i ca 1år som bråkade JÄMT. Va ett japanskt par och hon kunde ingen engelska. HAN skrek som fan och höll på, det brakade och det lät som det flög grejjer.. sen helt plötsligt va tjejen borta o vi tänkte direkt att han dödat henne. Efter några veckor så kom hon iaf tillbaka o bråkandet började igen. Ja sa till i receptionen o dom sa att dom inte kunde göra nåt men att ja kunde ringa polisen.. O de kändes ju lite löjligt. Men på julafton så va det ett sånt jävla liv.. han skrek så det ekade i hela lägenheten och man hörde det ut på parkeringen och för första gången hörde vi att hon grät. Så då ringde vi polisen som åkte dit, men dom gjorde ingenting utan kollade väl bara läget. Dagen efter så flyttade paret ut, kan tänka mig att dom gjorde slut (hoppas så va fallet iaf!).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...