onsdag, mars 23, 2011

Tuesday Afternoon

Ja nu är jag här igen... livs levande till på köpet (jag dog alltså inte). Ilskan över skattehelvetet har lagt sig lite. Det beror till stor del på att veckans första historiaprov är avklarat och att jag genom något slags magiskt under kom ihåg i stort sett allt från mina anteckningar. Jag skrev och skrev tills jag fick kramp i handen, då fick jag stretcha den lite och sen skriva vidare tills jag inte hade något mer att skriva. Jag vet inte om jag skrev sådant man ska skriva, men jag skrev i alla fall jäkligt mycket så nåt av det måste väl va rätt.

Idag har jag även gått ner till Santa Monica Beach och tillbaks upp igen. Tog kanske 1 tim och 20 min. Det känns i benen kan jag säga er för igår körde jag även 20 min cykel och 40 min crosstrainer. Men träningsvärk är skönt!

Nej dags att plugga lite inför torsdagens prov nu, samt göra läxa till nutrition... the story of my life... suck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt o höra att du lever!! Och provet gick säkert galant! Grym är du med som tränar på! Jag ska strax ge mig ut på prommenad här jag med! Btw, I loooove my new phone! Bästa någonsin med fritt surf i mobilen! Kram på re!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...