fredag, mars 18, 2011

Action, Fro-Yo and Shopping!

Igår hade jag som sagt inget grönt plagg eller ens ett plagg med lite grönt på, så jag och Rebecca åkte ner till Third Street. När vi nästan var framme gjorde bussen en skarp sväng ut mot mitten av vägen och jag hörde ett kras. Hjärtat hoppade upp i halsgropen och jag tänkte: Någon med rullator blev överkörd. Så var det lyckligtvis inte, men däremot var det en bil som svängde ut mitt framför bussen eller nåt sånt så att bussen försökte väja. Vet inte vad det var som krasade, men en backspegel kanske?!

Denna lilla action ledde till att vi fick fylla i en rapport om vad som hände. Då vi inte såg så mycket kunde vi ju inte bidra med någon utom just det att vi inte såg något, samt konstatera att vi inte blev skadade. Sen fick vi hoppa av bussen och gå de sista 200 metrarna till Third för bussen var tvungen att invänta polis etc.

Lite skakis var jag allt efteråt, men berodde på att jag blev så rädd när bussen svängde ut. Var ju inte beredd liksom haha. För att lugna nerverna blev det en frozen yoghurt på Tutti Frutti. Mums!

Hmm själva yoghurten syns inte för alla toppings, men jag tog jordgubb, persika och birthday cake.

På Food Court längst upp i Santa Monica Place.

Efter yoghurten insåg vi dock att vi fick sån där äcklig godismättnad och att vi egentligen var hungriga på mat, så då blev det ca 10 meters promenad till ett ställe där man kan köpa en massa olika sorters mat.


Det blev en pizza slice för min del. Sen var jag så mätt så jag knappt kunde gå, men några timmars shopping funkade fint som matsmältning ;) Jag shoppade massor på Forever, love! Hittade även en topp med lite grönt på som jag hade på mig på Brennans igår kväll. Mer om detta i ett senare inlägg!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...