lördag, mars 19, 2011

Sucky Saturday

Lördag. Jag tog sovmorgon, lång sovmorgon till kl 10. Har drömt jätteskumt hela natten och kände mig helt borta när jag vaknade. I sista drömmen satt jag i en bil som sprängdes. Inget får en att vakna som när en bomb exploderar... Kände mig dessutom jättetäppt och det första jag gör när jag öppnar ögonen är att nysa 3 gånger på rad. Stiger upp och inser att jag även har huvudvärk. Som om det inte var nog så tyckte någon däruppe att jag även förtjänade lite mensvärk på det hela. What a lovely morning!

Idag måste jag även plugga. Måste, måste, måste för jag har två svåra History Exams i veckan. Inga multiple choice här inte, nej på historian kör vi på uppsatser och liknande. Suck, dubbelsuck och trippelsuck!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...