tisdag, mars 15, 2011

Study, study, study...

Jag har fullt upp med skolan för tillfället och när tiden inte räcker är det tyvärr bloggen som blir lidande. Jag har prov i Nutrition på onsdag och det är mycket att läsa och ta in, även om det är intressant så hör inte kapitlen om matsmältning till favoriterna direkt.

Förutom pluggande, shopping och bio i helgen så hann jag med 45 min promenad i lördags och 50 min cardio på gymmet igår. Idag blev det 45 min cardio och ca 15 min styrka på gymmet. Jag försöker kompensera för den extremt dåliga träningen förra veckan och hittills går det okej. Men jag antar att man har såna veckor ibland.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Glee och därefter blir det raka vägen bums i säng. Borde gå och lägga mig nu, men har precis slagit ihop min Nutritionbok och känner inte att jag kan gå och lägga mig direkt. Då kommer ju bara allt om glukos, fiber och matsmältning snurra i skallen så att jag ändå inte kan somna ;)

Kram på er sötingar!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är rätt, man måste varva ner innan man ska sova! Heja dig som är duktig med pluggandet och tränandet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...