torsdag, mars 17, 2011

Hello Early Weekend

Ja nu är min kvällslektion avklarad och det är helg. Tidig helg. I morgon är det någon slags flexday för institutionen på SMC så vi är lediga, inte mig emot då jag inte bara har en utan två history exams nästa vecka. Suck, pust, stön! Vår lärare kallar det för två delar, men jag tycker det är ett fint sätt att försöka komma undan med två exams ;)

Nutritionprovet är i alla fall avklarat nu. Det bestod av 50 multiple choice frågor och 40 av dem kunde jag direkt, resten var jag osäker på. Vissa försökte jag köra uteslutningsmetoden på och några fick jag helt enkelt bara chansa på. Multiple choice är inte alltid lätt ska jag säga er för ofta försöker de sätta dit en, ibland kan de ha fyra alternativ som låter jättelika och ett är rätt. Jag vill ha A, men får max ha 5 fel om jag ska få A och fler än så lär jag tyvärr ha.

Idag har jag även hunnit med 50 min cardio på gymmet, tvätta, ett besök på Ralphs för att 1) handla tvättmedel och toalettpapper, 2) fastna med fingret i en kundkorg (det gjorde svinont) och 3) slänga iväg mitt kontokort tvärs över butiken. Alternativ 2 och 3 var ju inte riktigt planerade dårå ;) Men jag är inte särskilt förvånad, har levt med mig själv länge nog för att inse att det här är jag i ett nötskal!

Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du är medveten om vad du gör!! hahahah
Ska hålla massa tummar här för dig att det ska gå bra på alla exams! Kram Kristina

Anonym sa...

UNDERBART med lång helg!! jag har nedräkning till min nästa vecka! haha jag är lite som du, fastnar mid fingrar där de inte ska va osv!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...