torsdag, mars 10, 2011

Almost Weekend!

Så var det torsdag igen och bara en lektion kvar innan det är helg, veckorna går sjukt fort här borta. Jag började dagen med min standardfrukost havregrynsgröt och en timma senare blev det en promenad på ungefär 70 min. Tänkte gått längre, men solen var så stark och jag hade ingen solskyddsfaktor på mig så vågade inte riktigt det. Sjukt varmt ute idag med, ca 27 grader och kl är bara 11.15. Jag hoppas som sagt det varma vädret håller i sig så jag kan åka ner till stranden några timmar i morgon. Nu är jag ju nyduschad så vill inte gå ut och pressa vid poolen haha ;)

I helgen har jag dock sjukt mycket att plugga. Har min första exam i Nutrition nästa onsdag och även om det är multiple choice och ett intressant ämne så är det mycket läsning. Sen vill jag ju få A med!

Hur är/har er torsdag varit?

2 kommentarer:

Anonym sa...

i worked...what else is new? ;) Kram Angela

Anonym sa...

usch vad jobbigt med denna värme... tycker såå synd om er haha;) nävars, skulle väl kunna ge min högra arm för lite värme just nu! men hoppas med att du får lite sol o värme i helgen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...