onsdag, mars 23, 2011

Tired

Jag är trött, så himla trött. Har haft nutrition idag, satt och gäspade och frös hela lektionen igenom. Det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen för att försöka få upp värmen. Någon powernap hinner jag inte ta för jag har kvällslektion idag och innan dess måste jag plugga till morgondagens historiaprov.

Behöver jag säga att jag inte alls är pepp på att plugga? Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska plugga på. Provet i morgon går ut på att skriva en uppsats. Vi har tre uppsatssfrågor att förbereda oss på och en av dem kommer. Jag har klottrat ner en massa anteckningar som jag kollar över, men hur jag ska minnas allt och få ihop det till en uppsats i morgon det har jag ingen aning om. Vill bara att morgondagen ska vara över så jag kan få mitt liv tillbaks.

Nu till dagens i-landsproblem: Läsa mer anteckningar eller kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars först?! ;)


Då det är säsongsuppehåll har jag nämligen börjat kolla om serien från början haha. Vet inte om den kommit till Sverige än, men den är iaf mycket underhållande. Love it!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänkte börja titta op PLL men har aldrig gjort det....kanske värd att börja titta då? Kram /Angela

Sanna sa...

Ja klart du ska börja titta på det :)

Anonym sa...

Stackare, bara att härda, snart är det helg! kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...