fredag, mars 25, 2011

Finally Weekend!

Mitt sista prov denna veckan är över. Underbart! Vet inte riktigt hur det gick. Skulle skriva en uppsats om hur "slavery" började och utvecklades i de amerikanska kolonierna, samt vad det fick för konsekvenser. Min inledning är jag stolt över och stycket efter den, sen spårade det ut ju mer jag skrev. Till slut satte jag bara en punkt och gick och lämnade in uppsatsen haha. Så ärligt talat har jag ingen aning om vad jag får på den.

Efter provet mötte jag upp min snälla roomie som satt och väntade på mig på campus. Vi åkte till Whole Foods, där det först blev lite soppa då vi var hungriga, och sen handlades det quornprodukter i mängder. Ja eller för min del då ;)

När vi kom hem gick jag raka vägen till gymmet. Tränade ingenting igår så hade lite ångest, därför blev det extra hård träning idag. Först 30 min crosstrainer och därefter 35 min på löpbandet. Jag sprang 25 min i sträck, kan ni fatta? I kick ass är allt jag säger!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...