onsdag, mars 09, 2011

The Bird(s) Part II

På vägen hem från Santa Monica Public Library var jag förresten med om en hemsk grej eller snarare en äcklig grej. Jag vet inte när eller hur det skedde, men helt plötsligt bara fanns det där... fågelbajset. FÅGELBAJS på min tröja, innanför jackan som jag inte ens tagit av mig. Skumt, mycket skumt... och äckligt, fruktansvärt äckligt. Jag blev faktiskt så äcklad att jag var tvungen att hoppa av bussen redan vid skolan och gå sista biten hem, risken att någon skulle se det kändes dessutom mindre om jag gick. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och skrubbade mig ren även om jag inte hade fått något fågelbajs på mig. Sedan tvättade jag jackan och tröjan direkt haha. Men det sägs väl att det är 'good luck' om en fågel bajsar på en eller? Har för mig att jag hört det, så vi kör på det. Tur behövs alltid!

2 kommentarer:

Ida sa...

Det har jag oxå råkat ut för, sketkul =)

Anonym sa...

haha ja jag med, vidrigt, men ja vi kör på att det betyder tur!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...