söndag, mars 06, 2011

Sunny Saturday

Efter dagens solande blev det faktiskt ett par timmars plugg. Jag har quiz i Nutrition på måndag, open book visserligen, men vi har bara tio minuter på oss så man hinner ju inte sitta där och leta. Har läst igenom kapitlet och skrivit anteckningar, allt jag gör nu är ju även förberedelser inför det stora provet som är om två veckor och där tror jag inte vi får ha någon bok. Efter pluggandet blev det en promenad fram och tillbaks till stranden med Rebecca. Det tog 1h och 20 min så en ganska bra promenad. När det är så här fint väder känns det skönare att ut och röra på sig istället för att svettas inne på gymmet. Sedan blev det blev det ytterligare lite plugg, en kort promenad till Ralphs och nu ikväll har jag bara slappat och tagit det lugnt. Så jag har fått en hel del gjort idag samtidigt som det har varit en superskön lördag.

Santa Monica Beach

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, är det fint väder vill man vara ute! Hörde nåt om 25 grader hos er, jag som var så nöjd med +2 o sol! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...