tisdag, februari 01, 2011

IKEA

Jag har en sorts hat-kärlek till IKEA, men när jag befinner mig utomlands då är det faktiskt bara kärlek som gäller. Så igår blev det en roadtrip till IKEA i Carson med roomie Rebecca och några svenskar hon lärt känna. Jag körde!!!! Kan ni fatta det?! Knappt att jag kan det haha. Fast egentligen är det nästan lättare att köra här, det känns som att allt är uppbyggt mer logiskt på något sätt. Det enda som är värre är ju trafiken då, men det gick bra... vi höll bara på att dö en gång ;) Rebecca hade vägbeskrivning på sin iPhone så tack vare den hittade vi både dit och hem.

Det regnade igår när jag körde, men då jag är svensk är jag ju van att köra i regn.

IKEA i Carson.

Vår fulla vagn.

Daim & Knäckebröd som inhandlades på Swedish Food Market på IKEA!

Pärlan som tog oss till Carson, hyrd på Rent-a-Wreck haha :)

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad grym du är som kör bil i LA! men tror det måste vara mer logiskt än här, såå mycket mer trafik, de har väl varit tvugna att komma på logiska lösningar för att det inte ska bli totalt mega kaos! kram nadine
ps. rent-a- wreck hahaha känns säkert o bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...