torsdag, februari 10, 2011

Today

Sovit länge
Haft msn date med söta Nadine
Ätit sushi med Rebecca
Handlat lite smått och gott på Ralphs
Spenderat en timma vid poolen
Varit på DMV (Department of Motor Vehicles) och hämtat den här:


Can't hurt to study right?! Speciellt med tanke på att jag inte längre får köra på mitt svenska körkort, det får man nämligen bara göra i tio dagar. Efter dessa tio dagar måste man ha ett Californian Drivers License. Inte för att jag har någon bil, men ska jag bli kvar här så måste jag ju skaffa det så småningom. Sen kan det ju även vara bra att kunna köra hyrbil om någon får för sig att komma och hälsa på mig. För jag förväntar mig faktiskt att någon kommer, okej? Eller jag hoppas ju det i alla fall :)

Lägg förresten märke till Arnold Schwarzeneggers namn på boken... only in California haha!

2 kommentarer:

Ida sa...

Bra att kunna köra som du säger!
Kan du inte visa lite shopping fynd för din shopoholicpolare =)

Anonym sa...

"förväntar mig att någon kommer" vink vink, I get it ;) arnold OCH låånga träd på framsidan, hahaha de är för sköna! blir det nån solbränna efter alla dessa sköna timmar vid poolen? kram nadine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...