fredag, februari 25, 2011

Barbecue

Idag har jag inte känt mig på topp. Det började redan igår då jag fick huvudvärk och lite halsont och idag känns det värre :( På torsdagar har jag som tur är bara en lektion och efter den så är det helg, så om jag nu ska bli sjuk (vilket jag verkligen inte hoppas) så är jag glad att det inte kom tidigare i veckan. Efter min lektion idag så blev det i alla fall några meters promenad till stora poolen här på området där Pico Lanai hade barbecue för sina hyresgäster. Inte världens godaste mat när man som mig är vegetarian, men lite mysigt att de anordnar sånt ändå.

Ribs, chicken and beans eller på svenska revben, kyckling och bönor!

Den supergoda barbecuen haha. Muffins, potatissallad och bönor fanns på min tallrik. Jag åt det mesta av potatissalladen, smakade på resten men det var inte min kopp te om man säger så.

Innan jag börjat äta ;)

Jag och Rebecca var även med i en utlottning om att vinna en flat screen tv, men upptäckte precis att man visst var tvungna att vara där under utlottningen. Så det missade vi ju. Jag som kände att jag hade turen på min sida, förra veckan vann jag nämligen the Social Network på dvd i en tävling Pico Lanai hade på facebook. Attans att vi missade dagens utlottning!

The Social Network!

3 kommentarer:

Ida sa...

Det ser inte alls gott ut!
Fin du e!

Anonym sa...

Muffins vid en BBQ? :) /Angela

Sanna sa...

Ida: Tack sötis! Det var förresten inte gott heller.

Angela: Jag tror det var en muffins, smakade bara ett musbett och den smakade i stort sett ingenting så jag struntade i att äta den.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...