söndag, februari 13, 2011

Farmers' Market

Igår förmiddags gick jag och Rebecca till Virginia Avenue Park för ett besök på Farmers' Market. Det får nog bli en liten lördagstradition det där, tar ju bara två minuter att gå dit. Färsk frukt och grönsaker fanns det i mängder, allt var även organiskt.


Grabbar spelar fotboll i parken.

Jag på marknaden.

Det fanns en hel del att välja på ändå. Detta är en av två gångar eller vad man ska säga.

Rebecca tittar på grönsaker. Här köpte jag billig och jättefin broccoli.

Supergoda jorgdubbar, mums!

Våra inköp. Den lilla påsen med sallad, vindruvorna, pistagenötterna, broccolin, hälften av jordgubbarna och halva björnen tillhör mig :) Björnen innehåller förresten honung. Den lilla burken med guldlock är Rebeccas Pecannötssmör, riktigt gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmm ser riktigt frächt o gott ut! sånt önskar jag fanns mer av i swe... kram nadine

Mia sa...

Supergott! Alla säger att man blir kraftig i USA men för mig var det tvärtom i L.A. Förutom frappen då hehe, så var det för varmt för fast food och när det dessutom fanns lättillgänglig och billig frukt blev mina matvanor naturligt sundare.
Spana in Equinox gymmet, bl.a. filmat från The Hills, grymt bra gym där man kan boka en PT för en dag, inte alls farligt dyrt. Om det är något man ska unna sig i USA är det ju just det där med hälsa och skönhet som manikyr och vaxningar, det är ju så mycket billigare där och i skönhetens stad L.A finns förstås det största utbudet.

Kram

Elin N sa...

ååhh vad gott, särskilt jordgubbarna, ser smarriga ut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...