lördag, februari 19, 2011

Me, Brita and a Glass of Red

Det regnar. Min roommate Rebecca (som förresten är svensk, en del av er verkar missuppfattat det där) har åkt till Denver för att umgås med sin pappa och bror som är där på semester. Så jag spenderar kvällen tillsammans med vampyrer, min bästa vän Jacob och min nya kärlek Brita. Förklaring: Jag tittar ifatt mig på Vampire Diaries på nätet samtidigt som jag dricker ett glas rött (Jacobs Creek) och vatten från min nya vattenkanna/renare Brita.

Regn, bild tagen från dörröppningen.

BRITA min nya kärlek haha :)

Det går inte sätta vattenrenare på vår kran då vi har en så kallad pull out tap och jag är trött på att släpa hem vattenflaskor så idag inskaffade jag denna kanna som renar vattnet från klor. Den kostade hela $32 dollar, ca 214kr, men det var det värt. Jag inskaffade även en våg idag. Behöver det för min nutrition class samt att jag vill ha lite koll. Hade inte vägt mig sen jag lämnade Sverige, men har känt att jag gått ner lite sen jag kom hit. Nervös ställde jag mig på vågen som visade minus 5,5kg... wohoo :) Och detta på knappt 4 veckor. Jag är nöjd. Mer ska bort, men det är en bra början. Peppad av denna viktnedgång invigde jag även Pico Lanais lilla gym idag. Ska träna imon med så bild därifrån kommer då.

Min nyinköpta våg som faktiskt var billigare än vattenkannan. Kostade 29 dollar, ca 200kr.

Hoppas ni har en trevlig helg! Kram på er!

2 kommentarer:

Ida sa...

5,5 kg!!! Duktig du e!!!
Kram på dig

Anonym sa...

Brita hade vi i london med, en fantastiskt bra grej! sparar mängder av pengar på att slippa köpa vatten + att slippa släpa hem vattenflaskor hela tiden! bra investering!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...