tisdag, februari 01, 2011

Walking to Ralphs

Jag tänkte att ni skulle få följa med på en liten tur till Ralphs så får ni kanske lite känsla av hur det ser ut där jag bor. Eller i närheten i alla fall. Jag bor ju på Pico Blvd. och Ralphs ligger på Cloverfield Blvd. Tar kanske 10-15 min att gå beroende på trafikljusen.

God Bless America!

Promenad över Freeway 10 (Santa Monica Freeway).

Freeway 10! Av någon anledning älskar jag denna utsikten, får lite sådär pirr i magen jag är i L.A. känsla :) Jag gick alltid över Freeway 10 när jag hade tennislektioner i Memorial Park hösten 2006, så det känns lite hemma på nåt sätt haha.

Lite mer än halvvägs.

Efter muren på vänster sidan går man över vägen och så ligger Ralphs där.

Framme! Entrén är till vänster, men ville få med skylten haha.

På väg hem igen.

Freeway 10 åt andra hållet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sköna promenader i LA... suck jag vill också! kram nadine

Ida sa...

Kul att se!
Kram på dig

Elin sa...

Härliga bilder! På den där motorvägen har jag åkt (jag är inte lika tuff som dig som kör själv!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...