söndag, februari 27, 2011

Main Street, Urth Caffé & Whole Foods

Idag skulle jag åka och posta ett paket till Sverige. Det hela började med att jag satt och väntade på bussen som aldrig kom.

I väntan på bussen blev det lite fotande: busshållplatsen.

Egokort! Det blåser jättemycket idag om ni undrar över min frisyr ;)

Eftersom bussen aldrig dök upp messade jag Rebecca och beklagade mig lite, då sa hon att hon kunde hänga på om jag väntade en kvart. Sagt och gjort så blev det. Då hade vi även sån tur att bussen kom direkt. Posten hade givetvis stängt, men istället blev det lite strosande på Main Street och lunch på Urth Caffe.

Min framtida gata, mitt hus är det söta med tornet. Gatan leder ner till Santa Monica Beach.


Main Street!

Till alla Ben & Jerrys älskare!

På Urth Caffé!

Jag åt Quesadilla med grillade grönsaker. Mums!

Urth Caffé!

Main Street!


Rebecca köpte förresten en cykel idag. Svart med rosa innerdäck, hur söt som helst!

Rebecca med sin nya cykel!

När vi var på väg hem på Pico Blvd fick vi för oss att svänga av på Lincoln och promenera hela vägen bort till Whole Foods eftersom ingen av oss varit där.

Whole Foods! Kolla in palmerna så ser ni som sagt att det blåser rejält.


På Whole Foods hittade jag äntligen Quornfärs, som nämligen inte finns på Ralphs. Så nu ska här lagas god veg.färssås och tacos. Wohoo! Det blev även några andra quornprodukter som inte heller finns på Ralphs. Det enda de har där är filéer, burgare och olika sorters nuggets.

Quorn-mania ;)

Det som började med ett besök till posten blev alltså en ca fyra timmars spontandag. Massa promenerande och massa friskluft! Love!

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag tycker att det ser varmt ut på bilderna! B&J ååååhhh vill ha!

Anonym sa...

Vilken mysdag! Du den där gatan har den nåt mer hus som ser trevligt ut så tar jag det! Btw så syns det i ansiktet att du gått ner i vikt! massa kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...