söndag, februari 20, 2011

Release those Endorphins

Idag har jag tränat igen, ett rejält pass. Först 30 min på crosstrainern och sen 30 min på löpbandet bestående av 5 min promenad, 20 min löpning och sen 5 min promenad som nedvarvning. Jag sprang alltså 20 min utan att stanna... STOLT! Kanske inte låter så mycket för vissa, men för mig är det mycket. Den där löpträningen i höstas gav nog en del ändå för jag kände att jag till och med hade orkat springa längre. Men det är ju dumt att ta ut sig alltför mycket i början, jag känner redan nu att jag kommer ha grym träningsvärk i benen i morgon.

Det lilla, men ändå väldigt bra gymmet på Pico Lanai: löpband, crosstrainer, två cyklar och nån slags multi-styrketränings-maskin.

1 kommentar:

Ida sa...

Inte illa!!!
Jag äter tårta!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...