onsdag, februari 09, 2011

Santa Monica Pier

Idag åkte jag och min roomie Rebecca ner till piren för lite sightseeing. Jag hade inte varit där sedan våren 2007 så det var mys. Jag älskar Santa Monica Pier!

Santa Monica Pier!

Bubba Gump Shrimp Co. precis som i Forrest Gump ;)

Med Santa Monica Beach i bakgrunden.

The Pacific Ocean/Stilla Havet! En del galningar badade t.o.m idag.

Santa Monica Beach!

Pacific Park!

Rebecca framför Pacific Wheel.

Posing i solskenet.

Vanilla Ice Cream with strawberries and rainbow sprinkles. Yum!

Glass i solskenet.

Rebecka njuter av sin glass.

Haha!
Jag kan se normal ut med ;)

Med Santa Monica i bakgrunden.

Santa Monica Pier med pariserhjulet Pacific Wheel brukar man se i många tv serier och filmer.

1 kommentar:

Elin sa...

Ååå, det är så fint där!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...