onsdag, februari 16, 2011

Under My Pink Umbrella

På väg till skolan idag stannade jag och Rebecca till på Rite Aid och köpte varsitt paraply för det ska bli regn i veckan. Idag har det endast duggat lite, men i morgon ska det tydligen regna ordentligt. Jag köpte ett rosa paraply!


Idag hade jag förresten Art History 72 som jag avskydde, det var inte alls vad jag trodde det skulle vara. Så just nu försöker jag komma på en annan lösning. Skulle kunna tänka mig en engelsk litteratur istället som uppfyller samma krav, men då krockar den med History 11 som jag också hade idag. Och om jag droppar History 11 måste jag ju ha nån annan kurs där som uppfyller samma krav. JOBBIGT!

3 kommentarer:

Ida sa...

Fint, du lyser!

Mia sa...

Hur blir det då? Får du ihop något smaskigt curriculum?

Håller helt med dig. Det är tråkigt när det blir någon slags tävlan, ibland behöver man ju bara lite medkänsla liksom. Om så bara för att själv orka ge någon tillbaka vid senare tillfälle.

Kram

Anonym sa...

Fiint med rosa paraply! kram nadine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...