tisdag, februari 22, 2011

Los Angeles & Sweden: We Have Contact!

Ja anledningen att det blev en sväng till Main Street var ju faktiskt för att besöka T-Mobile. Så nu har jag amerikanskt nummer. Jag skriver det på facebook, annars kommentera här om ni vill ha det. Vill inte skriva ut det här. Har messat en del av er så ni kan ju messa tillbaks så jag vet att det funkar, är lite osäker på om jag måste fylla på mer pengar för att kunna skicka till Sverige och ta emot meddelanden från Sverige, jag betalar nämligen för att ta emot sms med. Har unlimited calls och texts till amerikanska nummer, men inte till svenska. Jag tror att ni ska kunna ringa till mig nu från Sverige med *wink wink* ;)

Nu ska jag strax promenera bort till Santa Monica College för en "trevlig" historialektion.

2 kommentarer:

Carolin sa...

Hej gumman!Självklart vill jag väldigt gärna ha ditt amerikanska nummer!
Måste försöka få till en date på Skype med nån dag snart!
Saknar dig massor!
Kramar!

Helena L sa...

HEEEEJ! Hoppas du har de bra! Är allt avis på dig! Må nu så gott. Jag hoppas vi ses snart! Längtar efter tjejsnack & "poasar" ;-)... (som jag egentligen filmar) Tror du vet;_) Må gott. KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...