torsdag, februari 03, 2011

Third Street Promenade x 2

Idag har jag hängt på Third Street Promenade... i två omgångar. Först åkte jag dit för att gå till Apple Store och köpa en iPhone. Fast innan jag kom till Apple Store så kunde jag ju inte låta bli att spendera säkert en timma inne på Forever 21.

$25 för kofta och solglasögon tillsammans, ca 180kr. Love!

Glad efter min lilla shopping hamnade jag på Apple Store, men där fick jag inte köpa någon iPhone :( I alla fall inte med AT&T abonnemang som jag bestämt mig för, inte utan att betala en deposit på $500 eftersom jag inte har något social security number. Gahhh, ibland suger detta land! Funderar på att köpa en kontant nu, om jag får det förstås. Men då blir det ju ca 4200kr på en gång, å andra sidan är det ju nästan halva priset mot i Svea. Fast det är ändå mycket pengar. Ja det är dagens i-landsproblem bland cykloner i Australien, snöstormar i USA och uppror i Egypten!

Kom hem till lägenheten lite allmänt off, åt mat och hängde sedan på Rebecca, Amalia och Carro ner till Third Street Promenade igen. Denna gång för lite bio. Och efter en romantisk komedi med Ashton Kutcher så kan man ju faktiskt inte annat än att le. Det enda som är fel med såna filmer är att det ger falska förhoppningar. För extremt snygga, genomsnälla och übersöta killar finns inte på riktigt, tyvärr! Och det var dagens i-landsproblem nummer två. Peace!

2 kommentarer:

Ida sa...

Vill oxå ha en iphone!!!
Fina kläder du shoppat!

Madeleine sa...

Kan ingen annan köpa en iphone åt dig då?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...