måndag, februari 07, 2011

Super Bowl Sunday

Idag var det Super Bowl, finalmatch i amerikanska fotbollsligan, fast jag ska erkänna att jag inte såg många minuter. Men tack vare att min roommate supportar Green Bay Packers så vet jag i alla fall att de vann :)

Ska även erkänna att jag inte gjort många knop idag. Jag åkte upp till West L.A. en sväng för att hämta min mobil som jag lämnat hos Emelie och Malin, men annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Fast en timma spenderades ju här.


En timma räckte idag då solen var sjukt stark. Men igår, då bilden är tagen och solen inte var lika stark, låg jag lite längre. Men bättre att ligga en liten stund om dagen än att pressa flera timmar på en gång, då kommer jag bara bränna mig ändå. Jag har ju inte världens bästa pigment liksom. Blir ni förresten avundsjuka där hemma i Svea? ;)

2 kommentarer:

Angela sa...

Rub it in! ;) Härligt! Här är det bara trist och grått så njut av din pool och solen! Kram

Anonym sa...

herregud så skönt att bara kunna gå ut o lägga sig vid poolen! jag vill med!! kram nadine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...