lördag, februari 26, 2011

Shopping

Igår blev det en nödvändig liten tur ner till Third Street för att inhandla puder eftersom mitt var helt slut. Sen blev det även en runda på Gap för att inhandla hipsters och en på Forever 21 för att scanna accessoaravdelningen. Sista stoppet blev pysselaffären Michaels på 4th Street som jag inte besökt sedan våren 2007. Där inhandlades ingenting, men jag tycker det är mysigt att bara gå runt och titta på alla grejer. Ida du som är pysslig skulle ÄLSKA Michaels!

Michaels!

Någon som gillar Scrapbooking? Ida kanske? Detta är bara en av hyllorna med Scrapbooking-grejer.

Denna bild tillägnas Ida och lilla Ellie :)

Michaels anordnar även barnkalas med pysseltema, vilket jag tyckte var en smart idé. Kanske något för Sverige att ta efter.

Inte värsta shoppingen men några småsaker iaf: Hipsters från Gap, Crest Whitestrips från grannen Rite Aid haha (nu ska här blekas tänder), puder från Clinique (köpt på Sephora) och armband från Forever 21.

Mitt nya armband. Love!

På Forever 21 inhandlades även varsin liten grej som ska skickas till två söta tjejer i Anderstorp. Ooops... det skulle jag ju inte sagt nåt om ;)

Efter min lilla shoppingrunda var jag helt slut så resten av dagen spenderades i soffan med att titta på Hellcats på datorn. Underhållande serie om Cheerleaders på College om någon vill ha något nytt att titta på. Idag känner jag mig fortfarande lite tung i huvudet, men funderar ändå på att ta mig iväg en runda och se om nåt postkontor är öppet...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...