fredag, februari 18, 2011

Spring Semester 2011

Ja nu har vårterminen kommit igång på skolan och jag har äntligen fått de kurser jag vill ha. Eller vill och vill... historian skulle jag gärna byta bort men då måste jag ha en annan historia så det kan ju kvitta. Jag är i alla fall nöjd nu. Mitt schema ser ut såhär:

Måndag: Nutrition 1 12.45pm-2.05 pm

Tisdag: History 11 2.05pm-3.35pm

Onsdag: Nutrition 1 12.45pm-2.05pm
Communication 10 6.45pm-9.45pm

Torsdag: History 11 2.05pm-3-35pm


Som ni kanske ser har jag sovmorgon varje dag. Så skönt! Sen efter halva terminen kommer jag i och för sig ha Communication 1 på måndags- och onsdagsmorgnar mellan 8-11.05 så då försvinner två sovmorgnar. Tills dess kör vi på denna mjukstart. Och det bästa av allt är ju faktiskt att jag är ledig på fredagar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser bra ut det där, lagom slappt skulle jag vilja säga! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...