måndag, februari 28, 2011

The 83rd Academy Awards

Det var en mycket bra Oscarsgala i år måste jag säga. Detta till stor del tack vare årets världar Anne Hathaway och James Franco. Speciellt Anne gjorde ett riktigt bra jobb. Jag tycker hon ska få vara värd något mer år eller leda någon annan gala.

And the Oscars goes to...

Årets film: The King's Speech
Bästa kvinnliga huvudroll: Natalie Portman i Black Swan
Bästa manliga huvudroll: Colin Firth i The King's Speech
Bästa kvinnliga biroll: Melissa Leo i The Fighter
Bästa manliga biroll: Christian Bale i The Fighter
Årets animerade film: Toy Story 3
Årets utländska film: In a Better World (Danmark)

För fler vinnare kolla här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kollade lite rödamattan i natt innan jag blev så trött att jag trodde jag skulle stupa! Jag gillar ju Anne i allmänhet så tror dig när du säger att han var bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...