måndag, februari 21, 2011

The Birds

Alfred Hitchcock visste vad han snackade om... fåglar är äckliga. Skulle nyss gå och slänga skräp och möttes av en måsinvasion vid sopcontainrarna. Försökte fånga det på bild, men det ser inte lika farligt ut på bilderna som det faktiskt var. Lägg till en sisådär tio-femton fåglar som flaxar framför näsan och ovanför ert huvud, samt alla alla måsarna skriker samtidigt. Tänk er sedan att alla fåglar är ca 50cm höga. Ja då har ni situationen framför er. Resultatet blev att jag fick stå 5m därifrån och kasta soppåsarna i hopp om att pricka rätt container. Det är nämligen 'trash' i en del och 'recycle' i en del. Men jag tror jag lyckades, skrämde väl bort några måsar med... i alla fall tillfälligt.




Mohahaha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

eww så vidrigt, jag hatar fåglar... som i att jag är rädd för dem!

Sanna sa...

Jag är med rädd för dem. Trotsade dock min rädsla i Mexico och resultatet blev en ganska cool bild där jag håller två pappegojor. Men gör nog inte om det ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...